OH MAJ GAAAAAAD

OHMYGOD, GISSA VAAAAAAAAAD? så jag var på stan med min älskling och så går vi förbi en affär som inte är gucci eller prada utan abra typ nån låg pris affär där allt bara kostar en 1000 lapp eller så! och gissa vad jag ser, EN JÄÄÄÄÄÄTTE SÖT KLÄNNING. typ sådär mega fin, kostade bara 2,300 miljoner vilket är ingenting. der var ju inget märke så! men den var så jävla söt, tror jag ska ha på mig den på mitt nästa party. jag ska ut och röja ikväll med mina älsklingar, de är så jävla fina. undra vad ajg skulle göra utan dom? <3 och ååååh jag fick ett par klack skor från kungen idag. de passade visst inte honom så ahn gav mig dom. de är så jääävla fina, men klacken är lite kort. bara två meter sådära. de kommer se jävligt söta ut med min choklad luktande kjol i alla fall. du vet väll vad det är för nåt? seriööööst, jag får väll posta en lukt sak sernare då. typ, så ni kan lukta. puss och kram älsklingar, nu ska jag ut på stan och shoppa lite mer!

ironi är det finaste som finns.

Kommentarer
Postat av: emiliee

HAHAHHAHAHA, du har störd humor :) (L)

2008-10-09 @ 19:32:45
Postat av: Lovisa

NU kommenterar jag eftersom emilie skrev att jag skulle göra det x) hon sa att du var lika störd som emilie då verkar ud var aen trevligt peron ;D

2008-10-09 @ 19:42:14
Postat av: Michelle som äger allsmäktigett.

Hanna, du har seriöst lost it. skaffa en symaskin eller nått...

2008-10-14 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0